Pagina's

zondag 30 mei 2010

Saarburg

Na enige tijd in Trier te hebben vertoefd trokken we even verder naar Saarburg. Het is, met z'n 6700 inwoners, een klein toeristenstadje die vooral floreert rond de wijnindustrie. De lokale attractie zijn de watervallen midden in de stad.

Heel schoon en fotogeniek dus...


...iets verder zie ik daar een pracht van een hond. Ik nader het baasje en vraag in mijn beste Duits :" Hello, do you speak English? " Krijg ik als antwoord : " Heu...yes a little bit..." Zijn echtgenote vraagt hem :" Wat zegt die man tegen je? "....blijken het dus Belgen te zijn uit Diest, een paar km van mijn eigen woonplaats. De wereld kan klein zijn.


Dat niet iedereen blij is met andermans hond blijkt uit dit bord, niet altijd onterecht....ach du scheisse...


In een zijstraatje zat de Kikkerprins op zijn prinses te wachten...


...veel kussen kreeg hij echter niet want het was tijd om op krachten te komen....


...een mens moet toch zijn prioriteiten kunnen stellen zeker...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten