Pagina's

donderdag 25 november 2010

Het appartement

Na weken verwaarloosde, beschimmelde en afbrokkelende interieurs te hebben gefotografeerd was het nu even tijd voor iets nieuws. Dat nieuws kwam uit de bus zijnde een totaal nieuw ingericht appartement door Annemie van Advanced Vision .

Op het ogenblik dat je binnenstapt is dit het eerste dat je ziet...

...om dan aan het einde van de gang de living te betreden...

...en daar links van de keuken annex eethoek...

Een paar details...

en...

Lekker strak zicht...

Een ander zicht...

De bio-ethanol open haard...

De koffie stond ook klaar...

Ondertussen nemen eigenaar en designer op het terras even een pauze...

De werkplek mag ook gezien worden...

Na het werken kun je je even verfrissen in de badkamer...

...verpozen bij dit rustgevend zicht in de slaapkamer...

...of in de zetel een filmpje meepikken...


Een mooi ingericht appartement met een warme gezellige sfeer. Een plezier om te fotograferen en waarschijnlijk nog meer om in te wonen...

6 opmerkingen:

  1. heel mooie foto's....maar de inrichting is toch een beetje te modern voor mij....heb liever meubelstukken met een ziel, en iets dat al een beetje doorleefd is...Smaken verschillen dus....gelukkig.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. niet mijn smaak noch stijl, maar het lijkt toch wel gezellig. Pat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik laat de hele sfeer op me inwerken Alain,wel mijn smaak van interieur. dank je voor het posten! Gr,riny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. amai knap werk en mooi apartementje. Is ie te huur???

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel strak en modern, doch heel warm en gezellig !! Schone foto's goed gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel Alain voor deze mooie blog. Je hebt echt prima werk geleverd. De foto's zijn prachtig en jouw blog is telkens weer zo leuk om lezen. Ikzelf wou dat ik dit ook zo kon...

    BeantwoordenVerwijderen