Pagina's

maandag 11 april 2011

Eindhoven...

Eindhoven, 5de stad naar bewonersaantal in Nederland, is gelegen in de provincie Noord-Brabant. Een mooie stad om te winkelen maar evenzeer om vast te leggen met de camera.

Toeristische stadsgezichten ga ik hier nu niet plaatsen, louter enkel mijn eigen kleine impressie. Eens de auto geparkeerd in de, peperdure, Heuvel Galerie Parking kom je boven in het winkelcentrum. Weinig volk te zien, het is maandagmorgen en de winkels gaan pas open op de noen. Er wordt hier wel al gewerkt...

Je hebt net een mooie rit achter de rug en dan ga je maar eerst iets drinken. In de Vooruitgang bv, met dit mooi interieur en een...

...Daf(ke) inderdaad.
Veel winkels, van klassiek versierde gevels...

...tot wat strakker...

...en andere heel blits van interieur...

Op het 18 septemberplein heb je het Piazza Center, een overdekt winkelcentrum. Veel heen en weer passage hier, met op de achtergrond de Admirant...

Mensen allerlei zie je hier...

...de ene slapend, de andere winkelend. Sommigen verkennen het winkelcentrum...

Of zoals Sandra, een fotografiestudente en Canonista, die net als mezelf hier puur voor de fotografie is. Leuk je te hebben ontmoet Sandra...

De zon was voor mij de spelbreker van de dag, maar de foto-oogst was desondanks toch redelijk.

2 opmerkingen:

  1. Ben er vandaag toevallig ook geweest, niet om te fotograferen maar om nog eens flink te winkelen. Bij het fonteintje (foto 1) heb ik vandaag gezeten. Grappig om die bekende elementen terug te vinden in je foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je bloglink toegevoegd. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen