Pagina's

vrijdag 13 mei 2011

Revisitatie van de Orient...

Orient of het Oosten dus, daarmee bedoel ik op een ingewikkelde manier dat de Japanse Tuin in Hasselt nog maar es bezocht werd.
Op zoek naar peis en vree trok ik op 11 mei naar dit prachtig oord...

Voor rust en bezinning was het echter buiten de waard gerekend, de waard zijnde het Burnout Festival in het tegenovergelegen Kapermolenpark. Bijna uit mijn kleren daverend door dat lawaai lukte het me dan toch om enkele mooie plaatjes te schieten...

...en deze detailopname...

Weinig bezoekers die dag, hier en daar valt een fotograaf te bespeuren. Zoals deze mevrouw trouwens...

...die haar dochtertje naarstig aan het fotograferen is bij de grote waterval. Na de mama toestemming te hebben gevraagd knip ik ook wat plaatjes van dit wuivend jong fotomodel...

...en dan is het tijd voor verandering van décor voor dit communicantje...

Het was weer eens iets anders...

1 opmerking: