Pagina's

zondag 20 april 2014

De Voerstreek gezien met de X100s...The Fourons seen with the X100s...

Vandaag werd de Voerstreek onveilig gemaakt in het gezelschap van de Fuji X100s, een toestel dat ik nog moet gewoon worden. Instelling stond op Velvia maar bij nader inziens waren de kleuren mij toch iets te fel. Dat ga ik nog eens moeten bekijken, maar voor de rest een pracht van een toestel die redelijk responsief is. Ik ga hier geen review schrijven, op het net zijn er meer dan voldoende van te vinden...Gewoon kijken naar de beelden dus :)

Today the Fourons were my target and this accompagnied by the Fuji X100s, a camera I still have to get used to. The camera was set to Velvia but perhaps a bit to colorfull for my liking. I will have to reconsider that point but for the rest a great camera that reacts rather fast.
This will not be a review, you can find more than plenty of those on the net...So just enjoy the pictures :)


Geen lokale inwoners...
Two non locals...


Lokale inwoners...
Two locals...




De bebouwde kom van Nieveranse...
You are now entering Neverland...



De Commanderij van Sint-Pieters-Voeren...
The Commanderij of Sint-Pieters-Voeren...




Bergaf met de MTB, maar blijven lachen. Leuk :)
Downhill with the MTB, keep on smiling. Nice :)



Vanaf hier mag je weer 70 km/hr rijden...
From this point on you may drive 70 km/hr...








Vanavond ben ik misschien op Youtube...?
Tonight maybe on Youtube...?




2 opmerkingen:

  1. ze zijn in één woord "prachtig" ! mooi om te bekijken ,
    echtwaar heel mooi jong .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. één van de mooiste landschappen van België!

    BeantwoordenVerwijderen